就來又要番學啦!
吾知道各位朋友做完功課未呢?
我自己就未啦,所以打算用呢幾日時間做完佢.
但高三最難應付的不是功課
而是各間大學的入學試.而當中總有失敗和成功的!
所以就分享下呢首歌希望失敗的朋友不要放棄!努力啊!大家!