今朝..起左身..
番左學..
我打電話俾牙媽..
點知..
但系..小息個陣時..
牙媽話我知1個壞消息..
原來..
系我隻狗仔DICKY吾系度..好傷心..
之後..
(懷住1個失落既心情上堂)
視藝堂:畫密鋪..hapi*
電腦堂:悶爆*]]
英文堂:冇乜野牙..默書..
中文堂:ok喇..好似平時甘..
數學堂:Miss冇番牙..睇戲..
第9節:測驗........小小驚喇*]]
放左學..好5開心..