今日 天氣好好
所以約定了姊去cycling...
好耐都冇去 do exercise
因此決定去....
周圍錦去....
好輕鬆. 一路同姊傾
發覺原來姊有禁多秘密
真是隱慲得好耐ar
錦都5同我say 哼...
你要講多d比我聽先得呢!!!!
十點多便回來了
開始reading, doing hw and 背書
之後現加先打日記...
Friday 好開心ar..
同倩去see movie
留給最後的情書 p.s I Love You
都ok 感動 好好睇...
本身say 去唱K
我地誓死都不去呀!!!!
堅持去睇戲 yes:::
之前去搭輕鐵
卻看見我地班去唱K既人
我地就去搭西鐵了\
一黎都好近 新元中
之後睇到十點多
便走去食糖水
very delicious
之後打算搭輕鐵時
被d兩個x人叫著
同我地sell 野
無奈到爆'c'
but 我地串到佢地....
笑爆lo
之後返到home 十二點多了....
昨日好開心ar..
同倩一齊出去真係好歡樂呀.!
下次要陪倩睇返佢想睇套movie先
|