2007 年 2 月 28 日 星期三
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
今日∼好凍喔∼><
2個牙哥都又冇搵我wor∼
d牙妹就唔好講啦∼
珊珊都唔知去左邊呀><
今晚應該等唔到令仔牙哥on喇∼
佢咁夜先上∼
又咁早起身wor∼
一早sd個massge叫人起身番學∼
(唔知佢對牙嫂又係唔係咁既呢?)
哈∼不過唔係佢我都唔知醒呀∼^^