2006 年 9 月 1 日 星期五
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
今日係開學既第一日~咁早起身~好辛苦呀!
我都好開心我可以同番大部份以前識既一班~
因為唔洗認人呀嘛~
之但係...
有d令我好唔開心既野又黎喇~
我自己本身都唔係好理佢地啦~(某d人~)
但係點解又要比佢地玩呀~
真係唔明呀....><
唔通我前世我罪佢地???
就算係咁...都唔洗玩咁盡呀~
今日呀~~佢地仲選我做班長tim呀.....><
好似特登咁....
我都唔想理佢地啦~~之但係又好似玩唔夠咁~~火上加油....
好彩~~最後我都唔可以當選~
因為某個女仔比我多票!!!