★×﹍戀天既日記
*∼*∼♡∼*∼♡∼*∼
∼我諗...     *
♡我真係鍾意左你牙!!♡
*∼*∼♡∼*∼♡∼*∼ 我個板板>v<
karen520
暱稱: ★°×﹍戀天
性別: 女
國家: 香港
« April 2026 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-02-15
...
==
屈...完...
=="
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 1200
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2005 年 9 月 15 日  星期四   晴天
屈...完...

12點幾有人打黎...驚死...比我知係冰個既話...打屎佢

今日比人屈...

條友係度問問問...

問完右話要睇我隻鞋...

搞到我好大聲講左一句[你好煩牙]

全班靜曬=="老師黎左...佢一定聽到...=3="

冇話我@@"呵呵~~一定知我心情唔好@v@”

條友話...你唔好喊牙...!

我真係好想喊...但...冇喊住...

過左10幾分鍾...

喊...>/\<”

睇唔到姐...

  
刊登時間︰2005-09-15 07:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
           
 
 
 
2005 年 9 月 13 日  星期二   晴天
=="

上家政係甘介手...

因為我要同個肥仔一組...

仲要係2個人....

唉...好慘...

唔開心...所以介手...

以為冇野...唔銳嫁ma...

結果e+隻手一條條紅色=3=”

比牙媽睇到右係死路一條...

唉....><""""""""""

點解要甘喎...!?

我唔想牙...好想死牙...><"""

唔打啦...唔開心牙...><"

  
刊登時間︰2005-09-13 07:43 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
           
 
 
 
2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天
好痛牙...><”

今日番學...

右係甘既一日...悶悶==”

上is果時...我狂打電話比星星...

玩死佢==...

我去拎野果時,,,星星打左黎==”

但我唔知...係後尾佢講番比我聽果時先知=v=”

上eng果時...張咩信問星星做咩...!?佢喊牙...!?

我打左比佢...

冇事...=3=”

其實真相係點...甘就唔知啦...

’天’知,地知,星星知就冇人知∼

甘就放學啦.../\/\”

去左溜冰@@”

哈哈...第一次甘快同學出街...@@”

e次係我好想好想仆親既一次牙><””

有少少變態....邊有人想仆嫁...

唉...溜溜下都唔想啦...

點知...第一次仆...就3個人一齊仆啦...好痛牙...

有2個護花屎姐...好kai=3=”

好似仆左4次=333333333=”

隻腳有d流血...右流唔到出黎-3-”

好痛牙...><”””

有冇人可以問候下我牙><”””??

算啦...

我諗都冇嫁啦...唉...><”””

  
刊登時間︰2005-09-09 07:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]