★×﹍戀天既日記
![]() |
| *∼*∼♡∼*∼♡∼*∼
∼我諗... * ♡我真係鍾意左你牙!!♡ *∼*∼♡∼*∼♡∼*∼ 我個板板>v< |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

![]() | ||
| ==" | ||
上家政係甘介手... 因為我要同個肥仔一組... 仲要係2個人.... 唉...好慘... 唔開心...所以介手... 以為冇野...唔銳嫁ma... 結果e+隻手一條條紅色=3=” 比牙媽睇到右係死路一條... 唉....><"""""""""" 點解要甘喎...!? 我唔想牙...好想死牙...><""" 唔打啦...唔開心牙...><" ![]() | ||
| 刊登時間︰2005-09-13 07:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

![]() | ||
| 好痛牙...><” | ||
今日番學... 右係甘既一日...悶悶==” 上is果時...我狂打電話比星星... 玩死佢==... 我去拎野果時,,,星星打左黎==” 但我唔知...係後尾佢講番比我聽果時先知=v=” 上eng果時...張咩信問星星做咩...!?佢喊牙...!? 我打左比佢... 冇事...=3=” 其實真相係點...甘就唔知啦... ’天’知,地知,星星知就冇人知∼ 甘就放學啦.../\/\” 去左溜冰@@” 哈哈...第一次甘快同學出街...@@” e次係我好想好想仆親既一次牙><”” 有少少變態....邊有人想仆嫁... 唉...溜溜下都唔想啦... 點知...第一次仆...就3個人一齊仆啦...好痛牙... 有2個護花屎姐...好kai=3=” 好似仆左4次=333333333=” 隻腳有d流血...右流唔到出黎-3-” 好痛牙...><””” 有冇人可以問候下我牙><”””??算啦... 我諗都冇嫁啦...唉...><””” ![]() | ||
| 刊登時間︰2005-09-09 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |