| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 8 月 5 日 星期六  |
| 攰,, |
今日4點幾同老豆去訂運動服,,
訂完之後去左買書,,
有2個人係我地去個間出面兜客,,
老豆跟左佢地去個間叫"信X書店"到買,,
跟住去左大家樂飲野,,
之後行番屋企,,
|
| 刊登時間︰2006-08-05 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 4 日 星期五  |
| 加油牙,, |
近期又迷上啤梨喇,,
e+日日都聽佢個"卡啦O-BABE",,
其實之前有聽既,,
但係為左睇電視& 煲,,好耐冇聽LU,,
今日係無線收費度仲睇到佢"愛情倒轉"個MV,,
同佢近排籌備佢個演唱會D花絮,,
好Q也,,
xPP,,
好想睇佢同小芝個本"BLOG不住的愛情"也,,
我都好想去佢個演唱會CC牙,,
16/8-17/8牙,,
遺有睇新聞或者買碟睇喇,,
-3-|| |
| 刊登時間︰2006-08-05 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 1 日 星期二  |
| *°||﹏行街街][./’; |
都幾開心既今日,,
同左JP,戴戴同LONG LONG去玩,,
首先去銅鑼灣唱K,,
JP屈我係17歲,,
死PAPA,,
3:15PM就走喇,,
之後JP話佢媽媽叫佢去又一城,,
得留我,戴戴同LONG LONG,,
去左銅鑼坊(好似係),,銅鑼灣廣場1&2期,,
最後去左時代廣場影貼紙相,,
影左好多牙,,
不過有幾張衰左,,
XPP,,
AT LAST,,
6:40PM先返屋企,,
= 0 =
好攰也,,
銀包空空的(其實仲有幾蚊),, |
| 刊登時間︰2006-08-01 07:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|