| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 4 日 星期四  |
| 今日... |
分類: 未分類 |
今日我地上音樂堂..
我地去到
鄭sir講緊電話
出到來
系到喊...
趴系piano到
我地靜嗮..
我勁想笑
跟住過左好內下..
鄭sir問我地唱唔唱..
我地話唱..
跟住佢勁大聲又快咁彈
我地跟住就跟唔到..音樂又吵
跟住又鬧我地唱得唔好
又話彤彤系到笑
跟住彤彤話冇
佢都冇咩野
跟住佢話【曾經同d學生好close】
【但系覺得信唔過..】
跟住重唱..
佢今次同平時一樣
但系我地一邊唱佢喊得好勁
跟住鄧姐姐喊☉﹏☉..
搞到我又想喊
但系又驚比鄭sir鬧
跟住佢問我地音樂日點整d牌
又系到到笑喔..
覺佢怪怪地
個個都系到估話佢屋企人出左事..
跟住落堂
沈家朗去問鄭sir咩事
鄭sir叫佢唔好理
抵死咯佢
男仔學到咁【八=】
跟住lunch..
郭遠琳勁大聲系我地耳邊用普通話叫
【水扁落臺..排英落臺】
把聲高音到死
搞到個個都好陣
全課室都聽到...
又系陳健朗耳邊叫
笑死我啦
我估成個F.1..2
玩得最尖系我地班
|
2010 年 3 月 3 日 星期三  |
| 好內都冇打日誌啦... |
分類: 未分類 |
呢排大家ge都系到講緊陳健朗ge女朋友
但系都系冇人肯講
..............
陳排英已經o..u...t...啦
玩到啊la死死下
因為陳排英系佢媽媽...
我發覺左一個天大ge秘密
就系原來我隔離個個竟然會有人暗戀佢咯...
1E d女仔前兩日過去我地班搵佢喔..
超奇怪
聽講話咩個女仔四年班開始暗戀佢
仲要..
原來佢小學好鬼死多人暗戀佢
奇怪奇怪...
搞到我坐系佢隔離
好似怪怪地咁
系喔...
我地音樂日系第一班出場-.-
我地班聽到第一反應系【下】...
我都-o-左
冇野講啦...
|
2010 年 2 月 19 日 星期五  |
| 返來香港啦 |
分類: 未分類 |
宜家就來11點啦
10點半先返到屋企
搭4點個班車...
平時3個幾鐘就返到
今日已經6個鐘啦..
系江門都塞車
話咩整路喔...
搞到塞左兩個鐘... |
| 系大陸ge最後一日... |
分類: 未分類 |
今日系我系大陸ge最後一日啦...
聽日,
就要開始趕功課啦...
唉...
今日7表兄弟姐妹去體“72家租客”
去到邊都要系到報數
笑死我啦...
兩點幾去到
都開左場咯
唯有體4點...
跟住我地又成班落m記..
多人都爆...
多人唔系問題
但系我地7個
點搵位呀...
跟住我地咪見到張臺就來食完
我地死咁瞪住佢地
等佢地走...
到我地坐落去個陣...
有個啊婆系到等位
可能見唔到塊玻璃
用啊頭敲左落去
跟住我地忍住笑
我表姐見我地忍唔到
即刻講d野
雖然我地唔覺得好笑
但系都笑左...
因為真系忍唔住啦.....
套戲好搞笑
好好體呀..........
今年生日都差唔多啦...
哈哈.....
過左12點啦,
今日ge生日就咁過左拉...XDD
|
2010 年 2 月 18 日 星期四  |
2010-02-18  |
分類: 未分類 |
今日系年初五
聽日就要返香港咯
話咁快
又到我生日
又老左一歲啦...
琴晚同我表姐傻下傻下咁系到倒數今日
......
今日可能會去體電影...
琴晚去唱k唱到差唔到11點
系個到食野食到超飽..
今年d利是比上年少咯
不過還算滿意咯
相信大家都收到好多利是啦....
我d親戚去到邊到擺年
永遠都系打麻雀
打極都系咁...
真系超級佩服佢地
真系唔想講
比啊媽為左打麻雀
囖左我百幾蚊利是喔...
真系..
跟住又話要五蚊打麻雀
搞到我要比d利是佢喔...
但系無計啦...
點都要比.....
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|