美女與野獸XD||||大家一起來介手**
*金日,,__[[、朝早,,;;跑番去課室,,''”輸左比,,;;,,,果李劍星,,乞仔><”-*-偷雞,,,冇比工課佢[[[參考**\\同飲(野,,,〕〕]]呵,,成日嗌人..[[人妖琪..'''我要嗌你,,,,;;;//,,,,,*李劍星,]未變身,,呵,,,
小息..果時.,,以9秒9_〔[[速度,,”\\//跑左落去,,,,勁,,上到車**張小彤,,]]〕〕比左塊薯餅]]\\*穎雯姐咬左啖,,;;;]]比左我[],,”--”當我是什麼,,,..]]\\
午膳,,;;[[[同周小明互望,,;;[[同佢講;;記SO,,,,佢行左過黎,,;;”〕〕捉住我果口,..;;++嚇死我喇....哈]]驚\\〕]]

To:,,傻傻瓜瓜-,,李劍星”]]//
*++聽日,,;;我一定打到你飛起.,,]]〕〕\\
■□,,-李劍星,]未變身,,
http://www.srols.edu.hk/ ↙↖〝依果就係我小學-[[St.Rose,,*++果網﹏,,;;;><”
http://www.ktsss.edu.hk/ ←↘“我中學果網,,,,
|