|
|
|
|
| 暖暖暖' |
A班終於刀齊人!!!!!!!!
感角好暖lor!!!’
但Gurry...10/4又要番英國...
五會再番h.k']*©
|
| Time'︰2006-03-28 08:10 PM fuck off*____ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 無賴先生'CONCERT' |
You'll Shine Again__側田'
練左陣TAEKWONDO,,,,散口西!!
好掛住文sir...tim!!!!!!!!!!!!
學番.......\五再學'=]
學五學好le'.!???????????''
msn'有果17yo ge....Australia add左我'
叫我教佢寫H.K STUDENTS D THINGS'
我刀冇話比佢知.我系香港人'但佢就知'=]
MAYBE' 佢天生就有預知能力La'=]
佢所打ge ENGLISH'有30%刀五識']要查YAHOO!字典LOr '
買左22/4'...無賴先生'CONCERT'
...DANCING!!!!
比個機會佢...NO',,我叫米子五好比機會佢..'但我就再比機會佢..甘米好衰=)'
| 26/3/2006 |
|
18:28:14 |
|
Ash艾殊 |
|
_輸左再努力la!輸羸五重要ga________██][[[[仍然懷念他']]] |
|
比個機會6生啦~ | |
| Time'︰2006-03-26 06:20 PM fuck off*____ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 54 | »
|