今日,,
出左街a__a
去左兒機...
之後同牙風,,牙文去左牙謙屋k 0口0
係房到睇"怪談"...
仲有!佢隻狗好得意-3-
今日要多謝牙風0口0
請我食野,,無"所時"番屋k佢陪我^____^
仲有多謝...
MIMI,,謙謙,,牙風,,牙HIM的關心...=]