今日係我地係6aH最後一日..仲好記得一齊係6aH野...一齊喊,,,
一齊笑...我地個個都好珍惜呢份友誼*黃sir!miss 梁*唔會唔記得
你地兩個啊...好老師唷!*6a之喪仔喪女1314朋友子""
今日一早...就同牛屎..蚊b..啊行..nt..蚊仔..heley......一齊係
m記到傾計...拍照...跟住一齊行返學校*返到去...我地仲唸住我
地係最早...點知..我地係最尾*好傻咁行入去>.<返到6a課室啦
我地依然係到一齊笑...傾計...大叫...呢d全都係我地日日係6a做
H野...一齊唔會唔記得...到左8:40..我地去禮堂到rerlly!好緊張
因為我我地真係好唔想走...到左10"30///就係我地H畢業典禮啦
我地個個都唔係咁想講野...只係係到等上去...我地唱畢業歌...果
時...我仲好.好.好.記得...聽到d女係到講我地係lctms--1-6d野
都聽到喊...我啦...啊行啦...蚊仔啦..nt啦.....都係到喊...miss
6a*畢業典禮完左...我地冇一個想走,,,都係6a到玩...唔走...
1314都記得唷*畢業後...6a朋友子1314都係喪友*努力讀書啊
分類: 未分類 |