今日比某人嚇死= ="
搞到自己都神經質咁
琴晚早訓...點解4點就自然醒呀...
好彩訓得返....但係訓返冇耐個鬧鐘又響= ="
又早左出門口....= ="
today出左成績表...合格都ok啦.....唔會要求咁高囉...但求合格.
放學返屋企既時候....係荔景搭去南昌....咁搭西鐵就一定有位坐囉
之後一上到車就咁攰到訓着左....點知訓到搭過站囉....
好彩都係一個站姐......結果坐返朗屏之後就即刻返歸啦
總結.....好攰and今日啲時間點解好似咁耐都重未過既