今日同人約左係九龍塘地鐵站等.....
然之後去左mk唱k...再去行下街....重夾左糖添~~
有我最鍾意既熊仔糖>v<真係開心啦
跟住又去行下街....跟住去左尖咀睇燈飾.....
再食完野先再返屋企....
係尖咀地鐵站行去尖東火車站真係好遠呀=3=
最後上左火車就埃住佢訓着左.....就咁由尖東訓到返上水
唔知道有冇搞到佢個膀頭痺曬呢......真係唔好意思啦=v=
----------------------------------------------
總結:
今日出去玩得好開心~~~
|