g00d morning!
g00d aftermoon!
g00d night!
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
to be continue
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
karrykarry
暱稱: Karry
性別: 男
國家: 澳門
最新文章
1時倦了
123 ..笑!?
11/10 [生活瑣事]
幸福,,
不僅,,
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 176
今日人氣: 0
累積人氣: 3450
__×我不會唱歌❤
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
2008 年 6 月 18 日  星期三 驟雨


Single 鬱悶 分類: 未分類


快樂又孤單-V-
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   今天    糟透了,,考試考得不好   還要落大雨  COW!!!
                  物理呀  點解次次有計數機先會計錯數-V-      真是有夠無言的           
                                                      天空又有下雨 我想我來不及   忘了帶雨傘 變濕水雞了-3-

           怎麼辦  明天考英文  文法不懂 真是弊傢伙  - 口 -

                 見到D人有拖拍  好妒忌呀!!  WAKAKA

                                        這幾天都沒什麼搞作   看見小威名玩誅仙 有D心動   等正式營運先玩  免得白費心雞!
    續:我的天空今天有點灰,,因為我唔識英文-V-                                boring!
                                                      捱多三日就渡過了   加油!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                   當我祈禱的時候天使都不在
           當我痛苦的時候也只好習慣
                           當你回來的時候我一定要跟你說
               別再 別再走開                                                     ------手心   卓文萱






訪客留言 (返回 karrykarry 的日誌)


MRCHAN520 於 2008-06-19 09:34 PM 發表:
第一次上黎坐,,嘻嘻!
 
考試加油挖~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝了 我會好好努力,
捱埋2日ZA,,
Posted at 2008-06-19 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



flying_parad 於 2008-06-19 08:57 PM 發表:
你喜歡看書的嗎@.@?
蠻多抒情的句子嘛.. 哈"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 還可以,,
大多數都是歌詞和台詞=]
哈~
Posted at 2008-06-19 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



flyair 於 2008-06-19 03:08 PM 發表:
拍拖ge感覺好好0.0
不過我暫時都未搵到~.~
得閑同d女仔傾下計 算-3-
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈~加把勁喔,,
對傾計感興趣D,,
Posted at 2008-06-19 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gogo99 於 2008-06-19 12:59 PM 發表:
送cm的'
希望你可以早d揾到你的另一半'
不用再妒忌別人ba'
考試加油'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你喔^^
只是隨口說說  哈~
Posted at 2008-06-19 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LOVEMIKOMIKO 於 2008-06-18 11:45 PM 發表:
唔洗妒忌,,你都可以ga,kaka
快d揾返個咪得lo,,,.*_*
唔識英文唔洗愁,,唔洗灰,,
用你的爆泡泡..==============)))))))))))))))))
加油加油,,變身*V* KEKE.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你好似打機打到傻左
-______________-
Posted at 2008-06-19 09:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



week 於 2008-06-18 07:40 PM 發表:
哈,春心動春心動..@0@
其實我都係咁諗-v-
唔係話一個人唔開心,而係兩個人ge話好似仲開心
當然隻開心係唔同ge feel啦~
 
嘻, 你等的人,會在不遠的未來!^^
 
今天我都考得唔好...=皿=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 WAKAKA!!
你啖上頸啖上頸 !__!
今天真囧...
Posted at 2008-06-18 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客