| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
20070728

|
|
今日比華嘈醒左我訓教豬-_-;;
跟住換晒3
華系KAI記等我呢個公主.. .!
佢比左包奶我飲..
XDDD佢真系比我...
之後行去輕鐵等MEME...
之後去M記食早餐..*
一去到M記就笑吾停-﹏-
笑到去踏輕鐵先識收聲-333-
去到銀座..
去機鋪玩左陣太鼓...
又開始笑-0-
之後行去北江...
MEME要去開工...
得反我同華系到行黎行去- -
行左去影貼紙相既地方...
有得夾公仔...
就夾下喇..
點知T^T
去到想夾個位一甘...
個夾都冇落到去...
就當夾完囉....
笑爆咀..XDDDDDDDDDD
夾多次都系吾得- -
諗任去網吧玩下喇...
行去O個時..
見到個人令到我笑左好耐...
XDDD
個人應該系玩PUNK
個頭好扁...幾似東菇頭- -
又有D似地拖@O@
笑死左..>V<
MEME反工又同吾同我地玩- -
就同華去多次銀座
去網吧打勁舞...
1個鍾去反北江搵MEME
倍左佢一陣...
華去SWIM走先...
我跟住都反屋K先..
因為好多蚊咬我>"<
又痛又很...
之後反左屋K一陣...
又出- -
今次都系華....
有黎寶@/\@
出去吹水...
1個中就反反屋K喇....
嗚...媽媽開左個可樂+酒比我飲T^T
飲左個肚好似識著火....
E+好吾舒服T^T;;
|
刊登時間︰2007-07-29 12:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 120 | »
|