|
今日反半日學咋...正爆..!!
早會:班主任冇反到...訓教-.-
早讀:再訓-.-
math堂:訓....haha...醒左傾今日的行程~~
小息:比老鳳見到有2個同學好光明正大的睇手提0,0
之後收左佢地個手提lu..
之後老鳳好惡...收左勁多野...-.-
mp4..手提手提手提....-.-勁多野喇-.-
到最後放學都比反佢地-.-好才我咩都冇帶姐-.-
科學堂:訓....
va:畫畫...今次得9分-.-
我次次的10分冇了..~~
放lu..
同唐偉華...傑少...黎寶...廣文....廣傑...肥軒...佢地去網吧打機@ @
打完就同埋唐偉華...傑少...黎寶...肥軒...媽的y0...靜...kuk...去元long踩roller喇...
我地踩一個鐘...踩踩下有班人黎左-.-
媽的y0[[黑色3]] kuk[[白色3]] 我[[藍色3]]- -
我同媽的y0踩去藍豉場...踩反入去o個時-.-
有2個男仔講...令女..小心仆親ha``-.-
之後冇理到喇...就踩反入去喇....
之後佢地班人其中幾個討論邊個最好- ___ -;;
佢地話藍色3..o晒囉...冇理到繼續踩....
夠鐘lu...還鞋...
我地好才行得快-v-呵....
佢地班人比龜豆.....hahahaha....
我地再繼續我地ge行程...
我地踩車去咩咩球小學到..
諗住去撞下野-.-
肥軒淆晒底答車回家0_0
開頭行,,,系冇乜野-.-
之後見到o個間小學- -開晒燈..入面d人吾知做乜wow-.-
我地繼續行-.-繼續行-.-
行到好入....繼續行- -
好多9系d屋入面...o個時超驚T^T
隻手死都吾放黎寶-.-
D9好大隻...把聲又大,,,又成日沖埋黎..勁驚...
- -最後都系冇撞到野...驚就有0,0
之後踏車反反天水圍....-----臭河到坐-.-
又有蚊咬我- -
好痛好很-.-
比唐偉華...傑少...黎寶推去D樹下面..佢地整D樹落水0,0
濕晒...之後9點幾反屋K LU-.-
問題:邊隻腳系我的??

猜猜我是誰??

咩咩恐怖小學行過的路-.-

|