kary32 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]           

   

    +°×+°)+°

「當悲傷'達到飽和'*

淚水都'乾涸的時侯'

輕微的睡意'浸透全身'*

我知道'只有在中可以放肆'

但'夢始終會的'

這個世界'

到底有沒有'不會醒的夢'?」

MORE...
 

 

*曾經到此的痕跡+°...

 

最近三個月尚無任何留言


∼我滴好朋友唷'!*

 




        
  
2006 年 7 月 11 日  星期二


2006-07-11

 

 

好好好好奈冇打日記子=vv="

但系今日點刀要打'. . .

’’’’’’’’’’’’’

放榜呀今日'. . .

本身刀吾緊張'. . .

去到就放榜我先知怕怕'=00="

捉實呀嬋搞到佢痛痛<一一((sor唷’嬋仔’’=]]

點知聽到曾老師同我講我入到'. . .

又好似冇乜甘’拎左份野就走左-.-""

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

楹楹入左朱石麟. . .要去博學校. . .

呀嬋入左吾知咩. . .基協'?   基德'?? . . .吾知佢稔乜'. . .冇笑. .冇喊. .

范范同可如就好啦. . .可以入同一間. . .聖文德. . .

芷煊入左何蔭棠. . .要去協和敲門. . .

嘉嘉同成子刀得嘗所願. . .

wingsze成功入到協和. . .開心到喊. . .

穎兒入左黃仲銘. . .好吾開心. . .吾知佢而家稔住點'?. . .

雷媽同芷煊一樣. ..吾好彩. . .但系佢吾稔住去博. . .唉. . .

 

一班朋友刀各奔前程. . .

可能第時大戈系某時.某地.某刻相見. . .

我期待著. . . . .

 

 

 

 

 

 

登時間︰2006-07-11 08:12 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 




訪客留言 (返回 kary32 的日誌)


Josephine221 於 2006-07-26 04:24 PM 發表:
喺莫穎思日記睇到你吔跳舞D相。巧巧笑啊!

呵呵......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]