| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 20 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2009-06-20 02:33 PM |
2009 年 6 月 18 日 星期四  |
好悶呀呀呀呀呀呀呀  |
分類: 未分類 |
今日超無聊呀呀呀呀呀呀呀
冇出過街....
所以冇野打
你地係吾係同我一樣呢?
哈
我係一個論壇到搵一個笑話:
老公和老婆的sms對話
老婆:
我想念你好耐了,
每天發條訊息比你,
想住你粉紅色的嘴唇,
令我牽腸掛肚,沒有你,
生命像行屍酒肉般沒有意義,
請跟我開心地過每一個時刻.
我對你的愛.....
盡在每行的第4個字
老婆的回覆:
老公你咁忙也發送電郵 ,
沒有很多女人有這種福氣,
作為女人,有你這樣的丈夫,
為你而死,也值得哦!
但你知唔知,每一分一秒,
我都想見著你,你這麼好,
當初對你的付出,全都賺回來了,
對你至死不渝,今生無悔.
我對你的愛盡在每行的第4個字
哈!哈!!
係吾係好好笑呢?
覺得係ge
就留個cm比我la
|
| 發表時間:2009-06-18 03:29 PM [ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 17 日 星期三  |
剪左個薯頭 我吾想返學呀- -'  |
分類: 未分類 |
琴日就係我悶到發霉ge時候
我呀媽就返左黎
仲話要北上添
跟住我同我家姐就換曬衫出街街la
我地首先去左買33同鞋
我買左一條牛仔褲同埋一件33
仲有一條頸鍊
其實我覺得家姐著戈件3都幾靚呀
不過可惜佢冇買到
跟住我地去買鞋
我終於有對新鞋la~ 哈
吾洗著對舊鞋.......哈哈......
跟住我地行左好耐
因為呀媽話一定要去戈間野食飯
一開始呢
我聽我呀媽講話要去有『機』廚房
我仲以為係有機ge野
但係去到先知....
原來係有『雞』廚房-3-
係我呀媽d鄉下話- -'
勁無奈lo- -"
有『雞』廚房.....顧明思義
就係有好多雞食咁解
我地食到飽飽之後
就去左髮屋
去髮屋ge時候
要經過一條河
我家姐知我驚鬼
就失雞冇神嚇左我一野
戈時仲要係晚黑
so我大叫左一聲
戈時我超想打佢la
哼
到左髮屋之後
我家姐就去焗油
我呢......就係.....去....剪頭髮- -'
幫我剪頭髮戈個野
其實都幾好人ge
因為佢都吾係剪左好多頭髮
不過我覺得好薯la...
吾知係吾係我d審美眼光有問題...
唉....總之就吾靚la
唉........
唉.........
唉...........
跟住就返左屋企la
超晏先返到屋企
好想訓教... zzzzz
記得留cm呀....... |
| 發表時間:2009-06-17 02:51 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|