sorry呀大家!!!我呢排冇上blog打野,因我掛住玩~
宜家冇咩野好打...我呢排冇咩是發生...kaka"
宜家我爸禁玩電腦...宜家爸番左工..so有得玩""
好慘呀!!!爸發嬲...唔畀玩電腦...嗚嗚!!!
唔好講埋呢d野喇!不過唔講又有咩好講呢想問問......
唉...!總之一巨講哂...:『大家!sorry!對唔住!對杯子!對不起!』