果日 朝頭 早*謝wing話 去 佢 屋企 做 project*
LIN 搞 左 成 個 鐘 先 去 到'
之後 就 系 道 做 project*0*'
但 系 LIN 發燒' 原來 佢 去 山區 果 日'
玩 影相 影 鬼' 搞 到 E 家 病 撚 左*0*'
好 恐怖 哩..*
跟住 系 果 道 都 吾 系 系 道 做 project*
系 系 道 玩XP!*>V<'
但 系 都 吾 系 做 野 GE*系 道 玩-3 -'
做 到 LIN 話 走 果 時*先 1 齊 開始 做XP..*
做 完 個 封面' 先 6:00 幾,,
我 番 屋企 食 完 飯 再 去 謝wing屋企*
但 系 都 吾 系 做 GE-3 -'
系 道 睇 電 視 同 玩 電腦*0*'
玩 到 勁 癲>V<!*
到 11:00 幾 先 走* 去 左 買 雞翼 食>3<*
之後 先 番 屋企* 刊登時間︰2006-04-20 12:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |