kary_HO
暱稱: 嵐.........癲癲得得 不計得失 <3

唉...
又係唔開心ge一日....
本身放學個個活動我係唔想去...
但不過就係一張行記...
搞到一定要去...
仲要見到姣婆條仔,留班姣婆a,同幾個伯伯...
好在有亞繆同亞心倍我...
唔係我真唔知點算....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


2009-03-17 10:15 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]