暱稱: 蜜瓜瓜性別: 女國家: 香港地區: 觀塘區
第一次係度打~
HaLo...同大家打個招呼先...
恭喜發財...又到新一年.
大家過得開心嘛??
大家好,第一次係度打~
平時都係用開xanga,
好少用qooza~
因為我用xanga比較熟,
而且又唔係好識用qooza,
所以我用xanga會多D~
不過可能遲D得閒就會多D打架啦...
« | 1 | 2 |