karybabi's bl0g<;
bubu之腥架.
welcome c0mment.(:
karybabi
暱稱: bubu
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-26
2010-06-29
2010-06-28
2010-06-23
2010-06-20
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 108
今日人氣: 0
累積人氣: 875
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 8 日  星期二   晴天


2010-06-08 分類: 未分類

點解要搞到有個今日...
我問我自己..
點解推推落落係我身上..
偷我電話既人好心拉你你死個仆街
pk呀你 買左新電話5日就唔見埋;
你以為我想唔見
我根本唔係有心lu.
被人嬲到甘...
唉!!今日唔想番EXAM
老師打電話打打打嘈住我迫我去考試.
冇心機考囉 忍住去考.
肓寫肓寫..
好過冇0分先算.
同左蔡姑娘同NG先生傾心事.
我咩都唔識講 我覺得只係佢覺得佢自己岩岩岩岩條哂...
早知今朝唔在佢間車唔係既話唔會有今日.

真係夠倒楣囉唔該
今日頭痛.眼腫左 胃痛到嘔
今日全日冇吃野 1D唔肚餓
係呀我係小朋友你夠未.
未試過甘火同佢嘈交;
真係好想放棄所有既野
對你地黎講你覺得好小事.
完全冇諗我感受;
唉!

EXAM我決定放棄.
點解要甘樣對我
真係冇心機冇心機.
每天番到家唔想面對佢.
唔理佢拉已經...!!
對佢透明.

唔該我番學唔好再問甘多;
唔好意思 學校籃球比賽我退出
我唔番!
係甘先..

好想自己搬走 想同bb一齊住.
唔想甘樣對住佢.
唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


好累好累 喊到累.!

好想回到過去.唔鐘意過宜家.
將來既事我咩都唔知
我真係無知....

諗起呢件事真係夠煩.!

再見,
以後唔打.

 






訪客留言 (返回 karybabi 的日誌)


cherry211 於 2010-06-09 04:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-06-09 07:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



otikids 於 2010-06-09 03:16 PM 發表:
who ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu_po_po 於 2010-06-09 11:53 AM 發表:
胃痛到嘔好辛苦v3v
take care(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Iverson2093 於 2010-06-09 07:08 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karybabi 於 2010-06-08 10:27 PM 發表:
thz all
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0vesiuwing 於 2010-06-08 09:24 PM 發表:
c0mm3nt*V*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken_664 於 2010-06-08 09:07 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-06-08 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cute_KY 於 2010-06-08 09:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-06-08 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eugene0511 於 2010-06-08 09:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



johnkai 於 2010-06-08 09:00 PM 發表:
小心身體:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]