點解要搞到有個今日...
我問我自己..
點解推推落落係我身上..
偷我電話既人好心拉你你死個仆街
pk呀你 買左新電話5日就唔見埋;
你以為我想唔見
我根本唔係有心lu.
被人嬲到甘...
唉!!今日唔想番EXAM
老師打電話打打打嘈住我迫我去考試.
冇心機考囉 忍住去考.
肓寫肓寫..
好過冇0分先算.
同左蔡姑娘同NG先生傾心事.
我咩都唔識講 我覺得只係佢覺得佢自己岩岩岩岩條哂...
早知今朝唔在佢間車唔係既話唔會有今日.
真係夠倒楣囉唔該
今日頭痛.眼腫左 胃痛到嘔
今日全日冇吃野 1D唔肚餓
係呀我係小朋友你夠未.
未試過甘火同佢嘈交;
真係好想放棄所有既野
對你地黎講你覺得好小事.
完全冇諗我感受;
唉!
EXAM我決定放棄.
點解要甘樣對我
真係冇心機冇心機.
每天番到家唔想面對佢.
唔理佢拉已經...!!
對佢透明.
唔該我番學唔好再問甘多;
唔好意思 學校籃球比賽我退出
我唔番!
係甘先..
好想自己搬走 想同bb一齊住.
唔想甘樣對住佢.
唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好累好累 喊到累.!
好想回到過去.唔鐘意過宜家.
將來既事我咩都唔知
我真係無知....
諗起呢件事真係夠煩.!
再見,
以後唔打.
|