我今日好開心呀!因為我的英文同埋數學都合格,所以好開心!
但係,我今日始終都係見唔到嘉豪哥.........唉........灰心呀!
但係都好彩,等我打到電話比呀嘉豪哥,雖然唔係傾左好奈,但
都叫做有傾過吓ge......如果唔係佢話唔得閒,我都唔會唔傾
呀!因為我仲想同佢講我英文同埋數學都合格,比佢知道我呢
個喜信......,比佢知道,我d英文係好過佢嫁!哈哈!雖然數學
佢係好過我,但我都唔會唔開心!因為我合格就得喇!