好辛苦咁鍾於等到lunch囉~~!!
去左食野~點知,,同著女一齊個陣,,見到同一班人2次~=.=
之後,,食完野..同著女行左一陣,,就番左學校la~
上左2堂數,,因為唔識,,所以好留心咁聽書,,
好快就放學la~
唉,,,聽日又要上d好悶既堂la~幾時可以等到lunch出黎玩牙!!!
又有通識喎,,悶死~
好野,,今日得1樣功課,,希望聽日都係咁少就好la~!!