今日,,又係好似平時咁番學la~~
lunch,,食完野,,同楊著一齊番黎~~
點知,,發生左一樣野~~屎忽恆比人打喎~!~
之後佢勁喊囉~洗唔洗牙~~???
之後,,喊左勁耐囉,,副校叫左佢出去問佢睇下咩事,,
佢話賢仔打佢喎~~之後,,副校又黎叫左賢仔出去,,
詔左冇幾耐,,副校好煩牙,,又上黎,,
話『你地邊個有份打既,,即刻出黎~』
翠怡認左,,除左佢,,都冇人應囉,,
又問邊個見到喎,,勁多人企起身牙,,
副校又叫佢地坐低~佢地應該冇事掛~~~!!!!!