今日9:05起左身~諗住會有人打俾我出門啦~
點知…好采我有send sms俾人~唔係要佢有排等~
之後就去西田-等齊人就去油塘~去邊?
去少俊家搞亂檔(姐係煮野食~同家訪~
哈哈~煮左一個半鐘先煮得2牒餸~
好采少俊媽咪有整定~唔係ge話~就係食果兩牒餸~
有湯~有菜~有面~菜同面就好好食~
搞搞下2點~d女仔想打機~
望住佢地重開心過自己打~
3:00傾左一陣計~祈禱~走人
佢地就同一車走~我就一個人坐去西田買冷面~
買完之後上車~上左車先慢慢享受~
又聽住mp3~好眼瞓就瞓著左~之後返屋企再瞓~
分類: 歌詞 |