琴晚幫呀媽打單打到1點~今朝6點起身~
我重以為打完琴日果張就唔洗打啦~
打完之後呀媽叫我要打多張~所以今朝再打~
唉-我一起身不知幾想紅雨~返到學校8點幾先有~
今日上頭兩堂英文已經死左啦~不過唔上都得~
因為我地英文教學方式唔係好得~
同學瞓左覺佢又唔理喎~講書又講唔清潔~
通常上左等於冇上~好浪費時間呀~學唔到野~
之後小息啦~呀妹落左來~佢俾左封信我~我都好驚呀~
人生第一次收到女仔ge信~佢ge意見非常之好~
反正可以幫我練練字同解解我小息悶he時間~
我攞左信之後佢就走左啦~哈~廁紙若係我隔離~
佢問咩來ge~我咪答佢信囉~呀妹話唔可以俾人地睇喎~
但係我唔介意同廁紙若講~之後我問佢有冇信紙~
佢話天日俾我~同我傾左一陣到~打鐘~
三堂都冇咩特別唔多講~多數時間發緊夢~
第4堂宣佈唔出得去食飯~而且話有飯訂~
我地成班冇一個人訂~放午膳ge時候~我係到寫信~
信得超樣衰~寫完之後攞上去俾呀妹~點知佢未放~
我行到佢地班門口成班女仔望住我~之後又嘩~
我當時嚇親~立即走人~我估應該係老師講左d野~
之後同時間見我到先嘩左一聲架姐~
姐係話老師講左d好經典ge野~然後嘩之制我行到門口~
既然未放冇計~就到1點ge時候我先攞俾佢~
之後果三堂悶到我飛起~不過係公民教育堂做左d超唔應該做ge野~
老師問左d問題答左會有禮物ge~我攞左之後當老師面飛俾人地~
放學之後呀妹又攞左信俾我~佢地走左之後我一睇~
嘩-唔係呀~咁多字~成版都係字~我冇睇到啦~
因為我要行去4樓交野俾人~之後去訓導交鎖匙~
我本來約左d同學返小學ge~因紅雨關係~
我上左車之後打電話通知佢地取消佢~
之後睇埋封信~我好驚我懶得制唔寫~唉~
返到屋企換左衫瞓左覺~10點先起身~keke~
今日ge歷程就係咁啦~88
分類: 日記 |