死啦死啦-我張時間顛倒左呀!
依加我估個個都瞓左架啦-2:00
今日時間真係過得特別快-好似過完冇過咁-
唔通我真係瞓得太多?
今日個心好靜-靜到唔知講咩好-
今日好似琴日咁-如常小息ge時候俾信呀妹-
我行到去4樓搵左佢好耐都冇唔到佢-
我發覺自己都有小小係瞎子-
成個人棟左係我隔離我都見唔到-
好采佢叫我個名姐-唔係我又白走一趟-
到現時同學上堂依然都係好靜-
中史堂我差d瞓著左-都唔知點解教我中史ge老師都係咁悶-
三年啦-我對中史仲係一d感情都冇-
午膳ge時候我同左呀恆一齊食-
見到念欣同令一個呀妹一齊食-
我都唔記得左令一個呀妹叫咩名-
返到學校呀妹俾返封信來啦-
之後我又係坐左廁紙若隔離-問候左幾句-
佢見到我有信咪問我係唔係情信-
我就同佢講︰點止係情信呀-仲有警告信tin-
之後我同佢講-得閒ge話我寫埋俾佢-佢話好喎-
午膳後上英文同數學-英文要默書-冇溫過-
數學堂張sir講來講去都係同一條問題-
講左15分鐘我明晒-之後我咪係到寫信囉-
張sir一直講-講到落堂又係講緊同一條-唉-
放學啦-諗住呀妹佢會落來-等左好耐-
我估佢走左-所以冇再等-因為果時成條走廊d人走晒-
返到屋企玩左一陣機6:35之後瞓左-
分類: 日記 |