kasing1127 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
   *°×花花公子*°±×
我與妳之間有了猜疑~
是妳不信我~是你不要我~
是妳令我由失望變希望~
也是妳令我由希望變失望~
道歉也要向妳說聲我愛妳~
怪我沒有什麼能給妳~
只能默默地忘記妳~
我 的 資 料

暱稱: ‵×°[▉花花公子×±°
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
寫給我的最愛的一封信...
一切完結
想念妳
沒有意義的情人節
再見
日 誌 分 類
全部 (101)
日記 (74)
歌詞 (9)
未分類 (20)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
珏珩XG
cherry XG
``○×°yan}}_-" *X...
小琪琪XG
王子=諾XG
何媽留言版
呀蚊XG
雪糕妹XG
曉琪XG
日 誌 統 計
文章總數: 101
留言總數: 72
今日人氣: 7
累積人氣: 2017
RSS Feed
2006 年 9 月 15 日  星期五   雨天
好眼瞓2

死啦死啦-我張時間顛倒左呀!

依加我估個個都瞓左架啦-2:00

今日時間真係過得特別快-好似過完冇過咁-

唔通我真係瞓得太多?

今日個心好靜-靜到唔知講咩好-

今日好似琴日咁-如常小息ge時候俾信呀妹-

我行到去4樓搵左佢好耐都冇唔到佢-

我發覺自己都有小小係瞎子-

成個人棟左係我隔離我都見唔到-

好采佢叫我個名姐-唔係我又白走一趟-

到現時同學上堂依然都係好靜-

中史堂我差d瞓著左-都唔知點解教我中史ge老師都係咁悶-

三年啦-我對中史仲係一d感情都冇-

午膳ge時候我同左呀恆一齊食-

見到念欣同令一個呀妹一齊食-

我都唔記得左令一個呀妹叫咩名-

返到學校呀妹俾返封信來啦-

之後我又係坐左廁紙若隔離-問候左幾句-

佢見到我有信咪問我係唔係情信-

我就同佢講︰點止係情信呀-仲有警告信tin-

之後我同佢講-得閒ge話我寫埋俾佢-佢話好喎-

午膳後上英文同數學-英文要默書-冇溫過-

數學堂張sir講來講去都係同一條問題-

講左15分鐘我明晒-之後我咪係到寫信囉-

張sir一直講-講到落堂又係講緊同一條-唉-

放學啦-諗住呀妹佢會落來-等左好耐-

我估佢走左-所以冇再等-因為果時成條走廊d人走晒-

返到屋企玩左一陣機6:35之後瞓左-


分類: 日記
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 kasing1127 的日誌)


夢 b°[﹏。yan°〕 於 2006-09-17 01:32 PM 發表:
對吾住呀...
我吾知你系到等緊我...
sor ""
我又想玩結他呀...教我..""
XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻啦-都唔關妳事ge-係我自己傻姐~唔緊要架~
我暫時唔會收生架啦~因為我有兩個學生~
等佢地學完先~之後我通知妳~
不過妳會好快話唔學~原因……唔講住
Posted at 2006-09-17 05:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]