琴日一早返學俾鄧老師捉左去訓導~
不過我一向都係日日都要去攞鎖匙~
當然我唔係做錯野俾老師捉啦~
只不過係有關團契ge事務俾我做姐~
佢叫我小息去搵佢~因為佢忙緊d野~
上完兩堂VA之後~都就死架啦~悶死~
小息第一時間去左訓導搵左鄧老師~
原來鄧老師要我幫佢整PowePoint~
之後佢俾左張學期活動表我~要我整~
佢問我幾時可以俾到佢~我話下星期一~
主要係我唔想一口咬定天日俾佢就可以俾佢~
我驚我未必做得切可以俾到佢~
我收到張學期活動表都嚇左一跳~
施怡樺同章惠琳係團契職員~估都估唔到~
不過真係好開心又多左兩個人返團契~
PE堂第一堂悶爆~之後因為我地上堂秩序好~
所以P陳俾我地打波~不過要做各三十下set up 掌上壓同老虎跳~
佢都未講完我都做緊lor~我當然係第一個做完啦~
不過好多人冇做~之後我咪打波囉~不過一球都冇入過~
放左學之後我返到屋企換衫~休息左一陣~
之後又出過街再打過~玩得幾開心啦~
返到屋企沖左涼之後就做幫老師整PowePoint~
首先要搵背景-搵左好耐搵唔到~
唯有問雄貓幫忙~哈~果然係有做開PowePoint~
佢有好多好靚ge背景~真係超多謝佢~
唔係ge話~我到今日都做唔完~
做到12點幾完成~真係開心死~
今朝7:00起身~其實唔想起~好累~
一起身全身酸痛~可能係琴日運動後冇拉根~
7:30出門~坐完馬鐵係大水抗站見到呀妹~
之後我就同呀妹講︰妳好似有野要俾我~
跟住佢俾左封信我之後我行先~因為佢要等埋佢d朋友~
返到學校攞完鎖匙見唔到鄧老師我就落左去~
見到呀樺之後又叫佢陪我上去搵miss~
仍然未返-咁我咪係出面抬到等佢囉~
順道係果樹睇埋信~睇完剛好miss返到~
咁我咪交左隻光牒俾miss~走人~我話小息再搵佢~
緊係問佢會唔會有咩錯流啦~
小息再搵佢-佢話未睇~天日先~
午膳~我當住呀妹d同學俾信佢~
之後佢地話係情信~我都知會係咁架啦~
上家政-飯氣攻心-俾miss捉到正一正-
叫我去洗個面~主要係琴晚唔夠瞓~
洗完面又係差唔多想瞓~唉~索性企起身上堂~
因為我一向都係咁~眼瞓我就會起一起身~
咁會醒神d~都唔係企左好耐~始於都係好累~
數學堂玩數獨~因為呀sir又係講緊同一條數~
哈-放學還鎖匙果時又俾miss捉住~
話我打錯字-我一睇都知錯咩字~而且有d野要改~
其實我都係跟佢張紙打~keke-
迎新個新字~我打左迎生個生字~唔關我事~keke
仲之今日全身都係酸痛~好痛苦~又要走上走路仲痛苦~
分類: 日記 |