哈哈-琴晚超好瞓~10點半瞓~好爽~
今朝9點半起身~個個家姐都起左身~
我諗住我最早架啦-佑唔到家姐早過我~
之後做咩?用電腦-玩msn-icq-聽歌~冇啦
下午12點睇小孩不笨2-又喊過~
唔知點解睇左4次4次都喊~
所以我諗到以後我想喊又喊唔出ge時候就睇佢架啦~
睇到2點半返教會夾band~因為遲d要band show~
夾左好耐-但係都係唔係好得~再練~
練到5點幾就去MX食下午茶~食完各散東西~
返到屋又用電腦-冇停過~
msn約人去游水~下星5~好野~有野玩~
之後傾女孩-本公子表達錯誤~真係sorry~
冇啦-今日冇咩特別-琴日也是~
分類: 日記 |