今日照常咁返學-冇咩特別-
返到學校唔洗集隊-直情可以話係人生一大樂事
返到去個個都趕功課-而我-當然自自由由啦-
第一堂中文堂-都唔知點解楊老師咁鐘意叫我答問題~
好似榭根佢個老師咁-成人問你明唔明呀-明唔明呀-
只不過一個文版-一個英文版-
之後數學堂-發夢都得-頭幾課易到爆登-
小息-唔記得自己做咩-好似聊女仔傾計同收rs工作紙-
冇咩人交俾我-打左鐘之後係PTH-悶到-唔洗講
跟住化學-講功課講左成堂-之後blo成堂幾好-起馬唔悶-
午餐同呀恆-仁-田一齊食-佳美
返到學校12:55分-係地下聊左成班女仔傾計-
1:05上課室開門-大排唔開門玩下佢地~
開完門又同後面果個同我同姓ge女仔傾計~
佢話佢呀哥幫我補化學-收$100一個小時~
嘩-貴呀-我就同佢講-同姓一家親收$50~
佢話唔得-我又同佢講睇在呀so份上半價~
之後佢又問同一個問題︰你係唔係仲鐘意呀so
我當然答佢︰我一向都鐘意佢架啦-
只不過鐘意姐~唔等於love-
玩下玩下-咁就打鐘啦-rs收唔齊~我咪講唔交記名~
之後劉祖邦話唔好咁啦-我知你有一百三十幾條女~
哈~le句好熟面口喎-咪係我中一果年吹水囉~
點解要吹得咁大呢-因為當時張桌亭好煩~
成日話自己點勁點勁~又話自己有好多女~
咁佢又問我野喎-我咪佢面前吹大佢囉~
之後就唔底得咪周圍唱囉~
不過我見佢周圍問人信唔信ge時候~我真係覺得佢好底死~
都唔知點解D長舌佬仲煩過D長舌婆~
不過講起我的確吹水都吹得幾大架~應該唔止le一件事
英文堂有兩堂老師交代我幫佢做D野~
因為佢要去聽唔知咩英文講座~
叫我地做tsa-當然我係科長~
老師交代得我要做ge野~緊係唔可以令佢失望~
首先我排tsa果本工作紙~係圖書館我檢查下啦~
都見好多人做緊~佢d答應要寫係20頁~
我咪同佢地講返-之後睇到最後有答應~
我就立即收晒所有答案~得黃美宜唔肯交出來~
我就同佢講︰有任何事妳自己負責~
講真~我真係識錯佢囉-我話要張答案寫係20頁時~
佢叫我唔好同其他人講~收答案ge時候勁多籍口囉~
係呀-老師係冇講過要收答案呀~
因為佢都唔知會有答案係後面~
我既然係科長老師唔係到我係有權收返所有答案架~
如果老師知道有答案佢都一定會收返~
如果佢話無需要收ge-呵-佢就真係唔係一個好老師~
我講明打鐘後一定要交~黃小姐都唔理我自己攞走左~
總數有四個人冇交~祖邦-桌亭-芷情-
之前祖邦話我會好好讀書-唔會欠功課~
我真係諗佢會咁做~2星期後打回原形~唉
一句句子講晒-
資源放錯地方就是垃圾~垃圾放對地方就是資源
分類: 日記 |