kasing1127 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
   *°×花花公子*°±×
我與妳之間有了猜疑~
是妳不信我~是你不要我~
是妳令我由失望變希望~
也是妳令我由希望變失望~
道歉也要向妳說聲我愛妳~
怪我沒有什麼能給妳~
只能默默地忘記妳~
我 的 資 料

暱稱: ‵×°[▉花花公子×±°
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
寫給我的最愛的一封信...
一切完結
想念妳
沒有意義的情人節
再見
日 誌 分 類
全部 (101)
日記 (74)
歌詞 (9)
未分類 (20)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
珏珩XG
cherry XG
``○×°yan}}_-" *X...
小琪琪XG
王子=諾XG
何媽留言版
呀蚊XG
雪糕妹XG
曉琪XG
日 誌 統 計
文章總數: 101
留言總數: 72
今日人氣: 0
累積人氣: 2040
RSS Feed
2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天
今年中秋…

不知不覺咁就星期6~都唔知點解學校可以忙成咁~

好多好多野做~搞到我唔想做~中三已經係咁-中四就唔洗講~

雖然今個星期冇咩功課~但係要課外ge野~唉~好辛苦~

星期5帶團契-好咁恩-大家都好投入領詩~當然成個過程都好好啦~

因為我未試個可以帶大家唱詩唱得咁開心~

4:30放學-團職傾左一陣計就散會~之後本公子就走人啦~

返到屋企5點幾~用左一陣電腦~6點瞓到8點~

本原我要瞓到11點架~因為家姐話要果晚一家人過

8點本來有人約~一大班廿幾個人去吃自助火鍋~

不過我唔想過左同屋企人過ge機會~所以為有zzz~

點知俾我家姐嘈醒~又瞓唔著~搞到我想去~又唔想去~唉~

最終都係留左係屋企~我家姐個個出左去~得返我一個~

搞到自己冇人約咁ge樣~msn又冇人理我~搞到好孤單~

等ge途中~自己一個人食左一個月餅~

終於好辛苦咁到左10點幾~呀媽打電話返來~哈

呀爸都開左車~唔洗出去坐其他車出去玩~

落左去留下~原來唔單止一家人去~仲有聰姨同佢屋企人~

嘩-我都好耐冇見過聰姨個大女啦~靚女左好多~大約兩家夾埋有十個人~

上左車之後-我地去左馬鞍山交野公園~不過好可惜…

因為太多人~所有私家車都唔可以上去~只有的士~

之後我地唯有去海拍公園~嘩~人山人海~

好辛苦先搵到一個位坐底~哈哈~一坐底姐~

D工作人員話要散場~不過我地都冇理佢地~

去到12點半~乘底我地係到~有個工作人員叫我地走~

我地先開始收拾d埋走人~不過好開心係真ge~

我係海拍搵位ge時候都有好多人打俾我~同send信息~

呀wingyan妹打過來一次~不過我果時唔知佢係who~

佢就係問我係邊~咁就收左線~之後我send左個信息問問佢~

因為佢用左人地個手機打來~佢好遲先有返應~跟住人地話佢走左~

之後小神打左過來~但係我未聽佢已經收左線~我打返俾佢~但係唔通~

又撞到去吃火鍋ge人~佢地去左烏溪沙~叫我完左過去~

我同屋企人散左之後我就同我家姐過去~因為我家姐都係係果到約左人~

我好後悔過左去-因為成廿幾人~各有各傾~有d又唔識~

我只好坐底同呀偉玩蠟燭~大約2點幾~有cherry喊~

咁我話要走先~因為真係好悶~咁cherry問我係唔係走~

佢咪跟住我返屋企~佢住我樓下姐~就到屋企佢話唔想返去~

我問佢咩事~佢講返屋企ge事~原來佢係為左屋企事喊~

點解佢會無神神喊呢~係因為佢叫人地一齊玩遊戲~

佢諗住玩開心d忘記屋企ge事~估唔到會停得太耐~

聽佢講講下咁就3:30到~我叫佢返去陪下佢呀嗎~

因為佢呀媽都好大打擊-冇人理佢佢會崩潰~跟住佢就返左去~

我返到屋企同佢send左幾個信息問侯~跟住未梳洗就zzz左~

我都唔想架-鬼叫我家姐仲用緊洗手間~

 


星期6~10點俾呀樺叫醒~去打保齡球~我梳洗後走人

 

去到富豪11點到~遲左到~俾兩個女仔兩個男仔xxx~唉

我打左四局~正係得3次全仲~4次失球~超好玩~

2個小時~5個人分都只係$60~仲有早餐~哈哈-低

跟住去左沙田行街、食野大約3點返去新港城~

呀樺問我今日陪唔陪佢直落~我話好~佢就帶左我返教會~

好開心~因為我搵到適合返ge教會~成班起馬有話題~

呀樺好慘呀~俾佢呀媽禁止返教會~咩原因就唔多講啦~

我一入到教會嚇到我~差唔多個個都識我~但係我唔識佢地~唉

一入去做左臨場詩他~成班人可以玩到好開心~

祈禱ge時候佢地叫我做完結~搞到我唔知講咩~

因為我都覺自己反應開始有d問題~遲鈍到都唔知點講~

去到8點~成班人一齊食飯~食完飯玩小遊戲~捉老鼠~夾夾夾挾同扮扮扮 扮~

我都係第一次玩~le d遊戲幾好笑架~哈哈

跟住我地去左海拍天台玩殺手~唔錯唔錯~

咁就不知不覺11點幾~返到屋企後~梳洗瞓覺~

 


星期日-今日差D唔知醒~好采呀欣叫醒我~

 

梳洗換衫返教會~今日聖經問答~我未睇過聖經呀~

返到去聽道我頂唔順~因為真係好累~差唔多zz左~

完左聽道去左呀姨到食印尼面~食完返返教會~

剛剛好開始聖經問答~哈哈~攞左第三~不過我一題都冇答過~

完左之後我真係唔係好得~所有立即返屋企~

係車到差D唔知醒~返到屋企大約3點~

一瞓-哈7點~開電腦打日記~完成~


分類: 日記
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 kasing1127 的日誌)


牙 Yan 於 2006-10-08 09:03 PM 發表:
aloha ""
你終於都打日記 lu *!~
我吾記得佐打番俾你 ""
因為我顧住玩 !!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我估我可能要一星期先打一次日記lar~因為好忙呀~keke
早知妳會唔記得架啦~我仲諗住同妳講中秋節快樂架~
不過妳都唔記得打電話咁咪算囉~
Posted at 2006-10-10 08:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]