哈哈-被迫做左領袖生幾日都開始習慣變臉ge技術~
個個領袖生都係跟時間放學~得4個唔係~
我就要5:00放~幫手點名~超正~唔洗咁早返屋企~
係訓導處又可以溫書又可以做功課~超正~
不過D呀sir同miss發火鬧人都幾唔好受~
今日我同人掉左位來守~不知幾開心~係地下冇野做~
係有ge-不過唔係好多~好無聊~
我上左去守4樓~一去到2c咁就見到有人抄功課~
仲要係我個呀妹抄~佢仲要唔知道我入左來~
跟住佢見到我仲要好似傻傻地咁唔知發生咩事~
我望住佢佢先知道要收埋d中文工作紙~
嘩-超正~又有人俾我鬧唔漏衫~當眾咁話佢~
我都唔想係其他人面前鬧佢~不過佢唔聽~冇計~
我記得又係係2c到鬧ge~跟住好多人問咩事~
我當然要扮下cool唔出聲啦~佢自己心知肚明啦~
我只不過盡曳職守姐-冇錯架~講完-有特別ge事再打過-keke
分類: 日記 |