:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(
一星期冇上:-( 病左幾日/口\
星期2晚開始勁嘔/口\ 第2朝瀉到返吾到學
我親愛既lingling等左我好耐都見吾到我 搞到佢遲到so sorry:(
輝b晏就堂走晒尼陪我:') 我吾肯睇醫生比佢話我:S
星期4又狂嘔:'( 睇醫生話我腸胃炎 又尼過omg\口/
星期5輝b直情吾返學走尼陪足我成日 多謝你呀我好感動:")
好啦今日好返d 同輝b出左amp行 經過戲院好想睇戲但吾知睇咩好;p
2點幾同輝b系amp食埋野就返去 搭車見到靚仔sir同佢女友@@?
lingling你冇希望啦xd 即刻打比lingling但冇人聽 佢逃避現實呀xd
夜d同輝b阿詩步步kevin韻兒去打邊爐
搞咩地方仲未定架xd 去邊等都未知呀xd
18號輝b生日呀:$ 點慶祝好呢比d意見啦:$
comment;D thanksomuch:p
|