今日係星期日,晨早留留起身,換波3,wif 蘇kayi &佢表妹&佢妹去比賽果度..等佢表妹&妹都5知等左我地幾奈..搞到我地遲到..\./∼好彩陳sir未黎姐..
ymca vs黃允畋 2:0 win左..陳sir叫我地打得開心d,就會win..講得好岩ar!
11點趕番y記個團契..好野..識左個人lar又..叫呀生..好..5錯5錯..
曹b仲帶左佢家姐黎..f.6掛..好高,好令..
番到屋企,沖左個令涼,d水凍既..好正!
之後好難得咁訓我既晏覺..訓到6點幾..3點訓到6點幾..正∼(甲:好難得喎!)
夜晚溫豬豬..溫5到ar!睇雜誌算..媽媽訓左..理5到我lar!^^
|