今日係兒童節,祝咁多位兒童,兒童節快樂喎!
今日返到去,見到波又朝睇堂,考英文,同ashley出,我又做5哂lar!/.\
放左,搵tang tang寫handbook(琴日比佢留係度重作ar!)
之後,去可暉對住果個千秋wif 康,小彬彬,s士打,jodith,ashley,but,春芳..
去到ashley話我知佢地琴日寫左康
芳係千秋條柱度..哈哈..
之後玩捉衣恩,好玩..
返到屋企,沖凍水涼..正..
之後同but出去,佢約左香狗,妖..
去到頌安,見到kai儀佢地,5見林bb,冇得打排∼><
之後去ssc,食波仔..好味..
之後去行街,仲去左千色睇我心愛既kuromi。
之後去左打千秋,係果條柱寫番陳兆同黃春4個字..變成陳兆康
黃春芳。嘻嘻..
玩玩下,悶到pk,去左恆安租碟睇。睇情癲大聖。
成7點,我地送香狗去搭馬鐵,之後買包包&還碟。
就係咁lar!今日有粟米湯飲,正..
|