今日係清明..
個個都出街,你地好野,5洗理我la!
悶..wo..傻傻豬變左悶悶豬lor!XDD..
係屋企狂溫豬陼..(甲:少可喎!咁乖既..)
扮野姐..
成日對住部電腦咁la!
夜晚..溫書..黎真嫁!
專登話溫到1點幾,車..
12點4睇大鬧廣昌隆個大結局..睇到1點4左右,真係好好睇ar!仲整親隻手指,右手食指,5係中指∼XDD..
流血血..痛..
貼膠布..
好q眼訓,就係咁訓落床就訓著左..
今日我中於知道kai fung咩事黎lar!係人地d 日記睇到嫁!kai fung5好有事ar!5係wing豬好傷心嫁!∼XDD
|