今日真係開心ar!中於考完ut lar!
今日測中史,鬼撚識咩..好睬琴晚抄定貓紙..
最衰個chris cheung監堂la∼好難出ar!
好睬我做戲做得好,拿膠布做掩飾..
返到屋企,1516咁..5知練波好..定買鞋好..
最後,揀左練波,好奈冇練..我好掛ar!買鞋就遲d先 la∼
揀波..開波開得幾好..幾球失左炸..
我今次練番好d殺波lar∼^^
好野..
仲有..我比人串&玩..無奈..認住我:我係壞人ar!
之後放左..同so嘉儀一齊去老麥..我買左2個新地筒..正..我越黎越中意食新地筒lar!
返到屋k,都7點4,打比小彬彬傾電話..傾左好多野..傾左差5多1粒鐘..傾左好多野,我仲知道左bar bar既某d野..
之後玩左陣電腦,沖涼,食飯,就係咁..10點先食炸..
|