今日,我返團契wif 嘉兒,wing豬..
我地唱完歌仔..就偷走左..係咪好衰呢?
之後等wing返屋k拿長笛..再去m記等but..
哦..佢遲到..
之後去pk買出前一丁黎我屋k煮..正..but煮..不過要我洗碗。
之後我地一路食一路c<咒樂園>。睇完夾歌..wing吹到走音ar!+oil ar!
之後就影左好多好令既相..康哥哥後黎黎到我屋k..
but有張相相好搞..
飄柔..
仲有,
兩個斷背既人,你估下係邊兩個。
仲有好多好多..遲d就比你睇。