今日又係去ssc wif but..
朝早起身..發燒..5理咁多..打比wing,佢地偷拍左lar!5洗我影lar!yeah!
之後幫mama買菜..
去到ssc,就見到佢地係m記。我同but買雪糕食in m記。
之後去左波仔食lunch。
食意粉&飲可樂。

but話e排d 3好sexy,佢今日咪又係..

之後去左千色,睇中左條dress,個袋,仲有條手鏈。相中果d。
條裙好令..
個袋好令..
條手鏈都好令..
當然5小得去睇我至愛既kuromi la!

之後去左adidas度見到一個好令既斜咩袋。

之後就去左美食廣場度坐陣。行去新港城中心..見到有間gift shop..有好多kuromi既野。

之後見到but件33個圖案好得..又影底..

返到屋k,見到老豆個頭好「得」,又影底..

之後就打e篇日記,打左我成粒鐘..\./∼
|