今日火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火..
琴晚,陳嘉威講左d好過份既野,好q火..
今日練波又係,個個都好似啤住我咁,頂..
妖..我驚我再寫落去,就會記番起d好火既野,我d eq雖然高姐..但都忍5到嫁lar!
不過,陳嘉威今晚同say 左sorry lar!