今朝一早要人起身,,傻既..我刷完牙就訓過..
之後發左個好奇怪既夢,但我5講得比人聽,我夢見fung,kai2,小彬彬..係咁多,5爆..
之後,9點幾先起身,wo..差d遲到呀!我要去學琴ar!好睬仲差1min先遲..
去到先發現5記得帶樂理書tim..成堂學琴,下次先補番..
之後去mos sports centre,練波..
之後返屋k,悶到我pk..
全屋人最早果個11點先返到,頂..好q驚呀我!