今日係51黃金周,又會大把自由行黎hk..congratulation to hk!
成日留留長,都悶到我pk..一起身..係比mama個電話曹醒,10點58分打黎呀!收左線之後,過左1分鐘度la,就打比wing,講聲加油..佢地今日要打兒童杯..好..好..好..兒童呀!vs朱敬文,原本我都想去睇,冇女仔陪,so5去..
之後mama又打過黎,先知老豆隻手整親,叫我幫佢卒下..55,我會..e排屋k發生太多野lar!好5開心..
下午,打比小彬彬,先知tsabasa翼做哂,嬲q左佢..鬼叫佢明知我咁中2睇tsubasa翼,都5話我知大結局做咩..
之後好q5開心,落去買野食..食左好少野..
玩電腦,冇人陪..個個都5係屋k,咪打比wing lor!佢地輸q左..
青年會 vs 朱敬文
10:20
ymca vs 呂明才小學
10:21
小學都輸,咁又係,人地上年10名之內..
2場輸哂..=0=
傾左5知幾奈..
好悶..彈琴..睇tv..
溫書..
今晚餐飯,d送我5係幾中2食..冇咩點食過送,狂食飯..
|