頭先我落街幫呀媽去百佳買電池,見到塊全身鏡,就行去照下,我睇下我既身高,點解咁矮嫁!我知我係女仔黎講,都算高,但係我既想法5係咁ma..d人問我女仔咁高,有咩用呀!雖然我答5出,但係我就咁諗..
我6年級果陣,曾經諗過我第時幾高..
就係175cm..
大過d,覺得好難..
變左172cm..
f1知道17幾係冇可能既事..
變左168cm
大個d,都係希望168..
至少同劉wing or瘦0果d差5多高咪得lor..
算la!第時高過彭綽星同袁penis,仲有林bb就得la!係..仲有我老豆呀!我要成為全家最高..
希望la!
最好緊係172cm la!
姐係同e+既wing差5多高..
我知道f2都5會再高得幾多,我要係f1努力!
|