he:乖左好多,雖然我有串佢..但係專心左..仲有,我記得d針法,好野..
小息:掛住縫幅野,冇同wing講過野..
中文:無聊左d..
maths:5好2思呀,波子..5小心串你,我果時整緊野,你叫左我個no.成3次,我先聽到,仲要口啞啞5識答你問題,你竟然問我有冇做度,我好理直氣壯咁答你冇,sor..落左你面lar!
中史:miss lo睇堂,我可以5記得左有佢既出現..
lunch:好x無聊,食完野就返上去班房,點知空無一人,好靜..就做我既中史hw,點知seven同kam誠就入黎,呀wing係出面,就話2男1女,共x一室。之後佢關門..唉..咁諗都有既..做完中史hw,借比king kong抄..
音樂:我要彈琴lar!我好奈冇練過flying free,退哂..仲有我今日5知咩事,柴腳制柴到5知點..搞到d音混哂..
英文:好無聊呀!冇聽書..老師對答案,我又冇聽..
練波,都練得幾開心..最衰落左d雨la!仲有..子程個波打到wall,我救波,擦損左隻手..嗚..打比賽果時,冇咩野好打,因為佢地避波..
返到屋k,唉..先知原來今晚要食自己../.\∼打比wing,佢問我今日做咩見到佢,就好似避佢咁?我都5想嫁!只係busy左d姐..
|