maths x2:比波子發現我係台底睇野,鬼叫佢突然行左去後面咩,佢都見到佛爺玩game..之後叫左我去做數,又5叫佛爺..5制呀!><
小息:悶豬豬..
中文:悶到想死..
pe x2:兒童不宜,ms ng凸點點..佢帶左=冇帶..
lunch:5..好悶..
is x2:比李sir見到我傳部字典機比林bb,佢之前講過5比傳野比佢..咁就比佢收左..5制呀!><成堂冇得聽mp3..><∼落堂前,我有種好驚而帶有親切既feel..我5係驚攞5番部機..我諗可能哥哥番左黎lar!
英文:派默書..94..頂..張溫習紙寫錯,令到我抄錯..問老師攞番分..佢話遲d會+番..好..我信你,但係都要改..5制呀!我錯左個a字姐..好串..改番5個a..
放學:練波..都幾開心..仲有,我中於識對wall地殺波,yeah!
|