考左兩個禮拜既exam,今日終於都完啦 頭個個禮拜考中文同英文,唔洗點溫 之後就開始考其他科 起初以為自己可以應付到,一日溫一科會無問題 點知就係低估左,超多野溫 到目前為止,phy同a maths應該都衰左 今次都應該會考得好差
今日放左學之後同Amy搭車 之後約左佢地係地鐵站等 Amy早到,pamila同泥膠遲到 齊人之後去食野 個陣真係好肚餓 食左十幾碟壽司 ha..個胃成個黑洞咁 之後一齊去旺角陪泥膠買書 無意中見到d好吸引既書 買完走