今日一起身就喉嚨好痛啦
仲不停咁流鼻水
不過我就冇咩點理到
只係食左d藥
到左下晝我原本係要去呂美home整同學錄
不過因為佢遲遲都未醒同有d燒
so冇去到
之後我同希望傾左陣計
佢仲好關心我tim
好開心
------------------------------------------------
我地傾左陣我就zzz左啦
zzz醒之後我媽就話我好熱
而我就覺有d冷
之後我就量體溫
結果成101度
都唔知算高定算低啊
then媽媽就陪我去睇醫生
之後醫生話我有d感冒
哈~~~好采唔係豬流感姐
--------------------------------------
返到home之後我就食左退燒藥
今日我好勁啊
好少可唔洗幾min就食完架
今日仲可以1min食完大大粒既藥tim
連我自己都要比個叻字我自己啊
哈哈~~
-----------------------------------------
到左食飯個陣
我又有特別憂侍
我可以食通粉
ya~~
------------------------------------------
不過我好似好開心咁
其實病都唔係幾好架
好辛苦
d藥又多又苦到死
而且仲要比人迫帶口罩
當我食完飯後冇帶口罩時(我問過媽媽,佢話我可以唔洗帶)
我爸就罵我
佢話如果傳到比屋企人咁點
尤其係傳到比佢咁點
佢要間隔7日= ="
好黑人憎啊
當我有豬流感咁
鳴鳴~~~
---------------------------------------
今日真係唔好采
-----------------------------------------
p.s.如果希望起我身邊照顧我咁就好啦...嘿嘿
|