3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> _______ _,, 一個表情〞﹏一個小動作┌,,] 一個短訊××勝過千言萬語=] Qooza Member Forum Login

暱稱: ~◎緣份※
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

2009 年 6 月 11 日  星期四

今日一起身就喉嚨好痛啦

仲不停咁流鼻水

不過我就冇咩點理到

只係食左d藥

到左下晝我原本係要去呂美home整同學錄

不過因為佢遲遲都未醒同有d燒

so冇去到

之後我同希望傾左陣計

佢仲好關心我tim

好開心

------------------------------------------------

我地傾左陣我就zzz左啦

zzz醒之後我媽就話我好熱

而我就覺有d冷

之後我就量體溫

結果成101度

都唔知算高定算低啊

then媽媽就陪我去睇醫生

之後醫生話我有d感冒

哈~~~好采唔係豬流感姐

--------------------------------------

返到home之後我就食左退燒藥

今日我好勁啊

好少可唔洗幾min就食完架

今日仲可以1min食完大大粒既藥tim

連我自己都要比個叻字我自己啊

哈哈~~

-----------------------------------------

到左食飯個陣

我又有特別憂侍

我可以食通粉

ya~~

------------------------------------------

不過我好似好開心咁

其實病都唔係幾好架

好辛苦

d藥又多又苦到死

而且仲要比人迫帶口罩

當我食完飯後冇帶口罩時(我問過媽媽,佢話我可以唔洗帶)

我爸就罵我

佢話如果傳到比屋企人咁點

尤其係傳到比佢咁點

佢要間隔7日= ="

好黑人憎啊

當我有豬流感咁

鳴鳴~~~

---------------------------------------

今日真係唔好采

-----------------------------------------

p.s.如果希望起我身邊照顧我咁就好啦...嘿嘿

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 134 | »